/* Font Definitions */@font-face{font-family:"Cambria Math";panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;mso-font-charset:1;mso-generic-font-family:roman;mso-font-format:other;mso-font-pitch:variable;mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;}/* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal{mso-style-unhide:no;mso-style-qformat:yes;mso-style-parent:"";margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;mso-pagination:widow-orphan;font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}.MsoChpDefault{mso-style-type:export-only;mso-default-props:yes;font-size:10.0pt;mso-ansi-font-size:10.0pt;mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1{size:612.0pt 792.0pt;margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;mso-header-margin:35.4pt;mso-footer-margin:35.4pt;mso-paper-source:0;}div.Section1{page:Section1;}CYLINDER NICASILOWY Z GŁOWICĄ AIRSAL T6 ARILIA MOJITOGILERA TYPHOON PIAGGIO LIBERTY VESPA LX ZIP 47,6MM 2TKod produktu: CNA010617476Charakterystykaproduktu:·Cylinderaluminiowy z tuleją Nicasilową w komplecie z głowicą·Gładźcylindra pokryta specjalną warstwą materiału wyjątkowo odpornego na ścieranie·Skuteczneodprowadzanie ciepła i zmniejszone opory tarcia·Pierścienietłokowe T6, wykonane z materiału S10 i o dodatkowo chromowanej powłoce·Przeznaczony do silnika 2Tchłodzonego powietrzem·Średnica: 47,6 mm·Najwyższajakość wykonaniaW komplecie:·Cylinder·Głowica·Tłok·Pierścienie·Sworzeń·Zabezpieczenia·UszczelkiZastosowanie: APRILIA, DERBI, GILERA, PIAGGIO podane w zakładce "Pasuje do”, oraz wtabeli poniżej.AIRSAL to hiszpańska firma mająca swą siedzibęniedaleko Barcelony. Specjalizuje się w produkcji aluminiowych cylindrów,których gładź pokrywana jest warstwą Nicasilu – specjalnego stopu opodwyższonej odporności na ścieranie. Bardzo istotną cechą tych cylindrów jestniezwykle skuteczne odprowadzanie ciepła, dzięki czemu silnik może pracować poddużym obciążeniem. Ich wyższą cenę rekompensuje kilkakrotnie wyższa trwałość, wporównaniu do tradycyjnych cylindrów żeliwnych.