Tłok kompletny METEOR (KUTY) o średnicy 76,98 mm Sel. D. Stopień sprężania 13,9:1.2 pierścienieDokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):D - 76,98C - 22H - 3L - 38,30Ød - 16Pasuje do :Yamaha YZ250F 2008-2013NOWOŚĆ ! Meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . Tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.Meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:Malossi,Polini,Pinasco,Top Performances.Firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w Polsce jest firma Motor-Land (Warszawa).Meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy Caber.Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu - pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.