• Nowy
  • Obecnie brak na stanie

417,88 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

  Zamów telefonicznie

531 155 926

  Wysyłka

2 dni robocze

  Kup teraz! Zapłać za 30 dni

.

  Kup na raty!

.

TŁOK METEORSUZUKI RMZ 250 10-12 (76,97) SPRĘŻANIE 13,4:1 SEL. CKod produktu: PC2166CCharakterystyka produktu:·Tłok kompletny Meteor·Wymiar nominalny: 77 mm·D - Średnica tłoka: 76,97 mm·L - Wysokość całkowita tłoka: 36,5 mm·C – Wysokość od sworznia do denka tłoka: 19,7 mm·Sprężanie: 13,4:1·W komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,pierścienie·Sworzeń: 16 x 40 x 9 mm (SP160400090K2I)·Zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (AN0B1612SET)·Pierścienie: 77 x 0,8 x 1,5 mm (NSMOT770002)·Najwyższa jakość wykonaniaZastosowanie: SUZUKI RMZ 250 10-12METEOR od 1952roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czasudoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. Jednym z najbardziejcenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywanesą metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartośćkrzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dającgwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet wciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokichtemperaturach . Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłokówpozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małymwskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłokapłaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienietłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy Caber.Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane sąmetodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartościkrzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcznapylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenietarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowianodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.
L88502
Komentarze (0)